Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Нардеп Вадатурський: «Міністерство інфраструктури України потрібно ліквідувати»

25 января 2017 12:49:34

Народний депутат України Андрій Вадатурський вважає, що в нинішньому стані Міністерство інфраструктури не справляється з покладеними на нього завданнями, тому його потрібно ліквідувати. Таку думку він висловив у програмі «Добрий вечір» на НІС-ТВ.



- Міністерство інфраструктури - це така парасолька людей, які сьогодні, на жаль, займаються тільки піаром, тільки листами в Facebook і статтями, і начебто ні на що впливають, начебто на щось і впливають. Я вважаю, що цю структуру в цілому потрібно ліквідувати, - зазначив нардеп.

Як приклад провальну політику міністерства і його керівника Володимира Омеляна нардеп назвав ситуацію з «Укрзалізницею», яка перейшла в пряме управління уряду.

- Минулого тижня «Укрзалізниця» успішно, я вважаю, вийшла з-під контролю Міністерства інфраструктури. Це ще одне підтвердження бездарного менеджменту потенційного напрямку. Я такого року по «Укрзалізниці» не пам'ятаю - щоб у нас залишилася аграрна продукція на полях. Її не змогли прибрати, тому що не змогли вивезти з елеваторів, - сказав він.

Не менш провальною, на думку депутата, є «боротьба» Володимира Омеляна з Адміністрацією морських портів України.

- Затверджено план розвитку. Для чого це робиться? Нібито для ефективного використання державних потужностей, тобто, причалів. З одного боку, показники покращилися. А за рахунок чого? За рахунок того, що оператори, яким здані ці потужності в оренду, просто більше вантажів перевалили, і за рахунок девальвації гривні, тому що доходи в основному в доларах. З іншого боку, ніяких реконструкцій не було проведено, ніякого днопоглиблення не було проведено, ні капремонту, ні нових інвестицій. Куди були витрачені гроші? Вдумайтеся. Тільки на миколаївській філії АМПУ за четвертий квартал замість плану близько 22 мільйонів на зарплати витрачено 27 мільйонів. Грубо кажучи, одна філія проїдає більше 100 мільйонів гривень на рік. Ті гроші, які отримує Україна від того, що до нас заходять судна, ми їх просто проїдаємо. Ми створюємо нібито робочі місця для тих чиновників, які просто приходять і отримують зарплату і проїдають гроші. І з цим нібито бореться міністр, проте нічого не відбувається. При цьому, критикуючи цю структуру, він пропонує створення такої ж адміністрації лише на річках, - сказав нардеп.

Андрій Вадатурський додав, що замість лобіювання інтересів людей, які виводили  український флот в офшори, Мінінфраструктури повинно займатися відродженням суднобудування. І для цього не Адміністрацію внутрішніх водних шляхів України потрібно створювати, впевнений нардеп, а створювати умови для завантаження суднобудівних заводів.

- Ми пропонуємо зробити наступне. Є державний Суднобудівний завод імені 61-го комунара. Зробіть йому прості замовлення, ті ж баржі. Це досить просте, не високотехнологічне виробництво, але, тим не менш, це зможе забезпечити роботу тим людям, яку давно вже цю роботу не бачили. Це - державне підприємство. Захистіть це державне підприємство, дайте роботу. Не потрібно заводити цей старий флот, не потрібно заохочувати тих людей, які зацікавлені в цьому. Ми просто ховаємо цілу галузь - суднобудування - ми її реально добиваємо, - сказав Андрій Вадатурський.

- У нас розроблена концепція, яка дозволяє зробити річку привабливою за рахунок того, що будуть зменшені збори. Частина зборів піде на місто, частина - на область і частина - на річку. Там не потрібні якісь додаткові збори. Сам бізнес повинен буде розмістити замовлення на суднобудівних заводах, тому що це буде привабливо. Хочуть будувати - будь ласка. З іншого боку, ми розробили концепцію, яка дозволить завозити обладнання, що не виробляється в Україні, з певними пільгами для того, щоб допомогти суднобудівникам відновити український флот. Тоді суднобудівні заводи будуть працювати, - додав він.

За його словами, у нього є однодумці в парламенті, які цю концепцію підтримують:

- Ми готові об'єднатися з народними депутатами, які обрані від міст, де є суднобудівні
заводи, або від регіонів, які знаходяться вздовж Дніпра, що зацікавлені в розвитку інфраструктури.

Просмотров: 583

Автор: Морские бизнес-новости Украины

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
22 января 2018

В порту Одеси прикордонники затримали озброєних молодиків. Ті кажуть, що "загралися"

21 января 2018

В Одесі затримали директора крюінгового агентства, який вимагав хабарі за працевлаштування

19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку