Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Нардеп Вадатурський: «Міністерство інфраструктури України потрібно ліквідувати»

25 января 2017 12:49:34

Народний депутат України Андрій Вадатурський вважає, що в нинішньому стані Міністерство інфраструктури не справляється з покладеними на нього завданнями, тому його потрібно ліквідувати. Таку думку він висловив у програмі «Добрий вечір» на НІС-ТВ.



- Міністерство інфраструктури - це така парасолька людей, які сьогодні, на жаль, займаються тільки піаром, тільки листами в Facebook і статтями, і начебто ні на що впливають, начебто на щось і впливають. Я вважаю, що цю структуру в цілому потрібно ліквідувати, - зазначив нардеп.

Як приклад провальну політику міністерства і його керівника Володимира Омеляна нардеп назвав ситуацію з «Укрзалізницею», яка перейшла в пряме управління уряду.

- Минулого тижня «Укрзалізниця» успішно, я вважаю, вийшла з-під контролю Міністерства інфраструктури. Це ще одне підтвердження бездарного менеджменту потенційного напрямку. Я такого року по «Укрзалізниці» не пам'ятаю - щоб у нас залишилася аграрна продукція на полях. Її не змогли прибрати, тому що не змогли вивезти з елеваторів, - сказав він.

Не менш провальною, на думку депутата, є «боротьба» Володимира Омеляна з Адміністрацією морських портів України.

- Затверджено план розвитку. Для чого це робиться? Нібито для ефективного використання державних потужностей, тобто, причалів. З одного боку, показники покращилися. А за рахунок чого? За рахунок того, що оператори, яким здані ці потужності в оренду, просто більше вантажів перевалили, і за рахунок девальвації гривні, тому що доходи в основному в доларах. З іншого боку, ніяких реконструкцій не було проведено, ніякого днопоглиблення не було проведено, ні капремонту, ні нових інвестицій. Куди були витрачені гроші? Вдумайтеся. Тільки на миколаївській філії АМПУ за четвертий квартал замість плану близько 22 мільйонів на зарплати витрачено 27 мільйонів. Грубо кажучи, одна філія проїдає більше 100 мільйонів гривень на рік. Ті гроші, які отримує Україна від того, що до нас заходять судна, ми їх просто проїдаємо. Ми створюємо нібито робочі місця для тих чиновників, які просто приходять і отримують зарплату і проїдають гроші. І з цим нібито бореться міністр, проте нічого не відбувається. При цьому, критикуючи цю структуру, він пропонує створення такої ж адміністрації лише на річках, - сказав нардеп.

Андрій Вадатурський додав, що замість лобіювання інтересів людей, які виводили  український флот в офшори, Мінінфраструктури повинно займатися відродженням суднобудування. І для цього не Адміністрацію внутрішніх водних шляхів України потрібно створювати, впевнений нардеп, а створювати умови для завантаження суднобудівних заводів.

- Ми пропонуємо зробити наступне. Є державний Суднобудівний завод імені 61-го комунара. Зробіть йому прості замовлення, ті ж баржі. Це досить просте, не високотехнологічне виробництво, але, тим не менш, це зможе забезпечити роботу тим людям, яку давно вже цю роботу не бачили. Це - державне підприємство. Захистіть це державне підприємство, дайте роботу. Не потрібно заводити цей старий флот, не потрібно заохочувати тих людей, які зацікавлені в цьому. Ми просто ховаємо цілу галузь - суднобудування - ми її реально добиваємо, - сказав Андрій Вадатурський.

- У нас розроблена концепція, яка дозволяє зробити річку привабливою за рахунок того, що будуть зменшені збори. Частина зборів піде на місто, частина - на область і частина - на річку. Там не потрібні якісь додаткові збори. Сам бізнес повинен буде розмістити замовлення на суднобудівних заводах, тому що це буде привабливо. Хочуть будувати - будь ласка. З іншого боку, ми розробили концепцію, яка дозволить завозити обладнання, що не виробляється в Україні, з певними пільгами для того, щоб допомогти суднобудівникам відновити український флот. Тоді суднобудівні заводи будуть працювати, - додав він.

За його словами, у нього є однодумці в парламенті, які цю концепцію підтримують:

- Ми готові об'єднатися з народними депутатами, які обрані від міст, де є суднобудівні
заводи, або від регіонів, які знаходяться вздовж Дніпра, що зацікавлені в розвитку інфраструктури.

Просмотров: 705

Автор: Морские бизнес-новости Украины

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
20 марта 2018

Суховантаж Berg повторно затонув біля окупованої Феодосії

05 марта 2018

Суховантаж окупантів зіткнувся з кримським сейнером в Керченській протоці

14 февраля 2018

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти

13 февраля 2018

"Це економічна блокада українських портів": оприлюднено фото зведених окупантами арок керченського мосту

Николаев
05 апреля 2018

Затриманий на хабарі екс-керівник НСЗ Петров оскаржує свій арешт

03 апреля 2018

На заводі Новинського ремонтують земснаряд, що здійснював днопоглиблення в порту Южний

26 марта 2018

Миколаївський порт за два місяці збільшив перевалку вантажів на 5,9%

26 марта 2018

СБУ затримала на хабарі екс-керівника МСЗ

Одесса
18 апреля 2018

Одеський порт з початку року скоротив перевалку вантажів на 7,6%

28 марта 2018

Під Одесою блокували "невідомо чий" танкер, що ходив в Росію: моряки скаржаться, що не можуть зійти на берег

06 марта 2018

Одеський порт збільшив річний фінансовий результат на 18%

06 марта 2018

Рішення MAERSK припинити судозаходи не пов'язане з умовами роботи в Одеському порту - адміністрація

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін