Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Мінінфраструктури і АМПУ запроваджують Морське єдине вікно.

09 октября 2017 12:18:20

Ця інформсистема, як вважають в МІУ, дозволить впорядковано збирати й аналізувати дані про судна, що заходять в українські порти


Мінінфраструктури розробило проект постанови Кабміну про Морське єдине вікно. Це буде інформсистема, яка дозволить впорядковано збирати й аналізувати дані про судна, що заходять в українські порти, з доступом до них органів доходів і зборів країни.

Передбачається, що єдине вікно дозволить виконавчої влади краще взаємодіяти в частині здійснення санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів держконтролю.

Морське єдине вікно запровадить Адміністрація морпортів України (АМПУ), а інформсистеми електронної взаємодії з ним - учасники портового співтовариства спільно або окремо. Під терміном "портове співтовариство" розуміється два або більше суб'єкта господарювання, які працюють в морпорту; органи державної влади, відповідальні за різні види контролю; агенти, експедитори тощо суб'єкти.

Відносно контрольних процедур передбачається уточнити принцип мовчазної згоди - якщо орган влади у встановлений строк не видав негативних приписів, то контроль вважається пройденим.

"При здійсненні відповідного виду контролю в пунктах пропуску для міжнародного морського сполучення за умови відсутності заперечень з боку держорганів, уповноважених здійснювати відповідні види контролю в пунктах пропуску через держкордон, після закінчення часу, встановленого технологічною схемою пропуску через держкордон осіб, транспортних засобів і товарів, позитивне рішення про результати здійснення контролю вважається прийнятим ", - так буде звучати норма в Типової технологічної схеми пропуску через осграніцу осіб, авто-, водних, ж / д і повітряних транспортних засобів та товарів, що переміщуються ними.

Зараз принцип мовчазної згоди в документі виписано більш широко.

У пояснювальній записці до проекту постанови Кабміну йдеться, що хоча Інформсистема портового співтовариства (ІСПС) і впроваджена з 2013 року в портах під гаслом "Єдине вікно - локальне рішення", однак на практиці її функціонування не відповідає заявленим цілям.

Крім того, ІСПС зараз суперечить законодавству України, так як веде цю систему приватна компанія, довільно збирає плату за доступ до неї.

"Отримавши 100% монополію на цей вид послуг приватна компанія встановлює самостійно тариф, який зараз становить 98,1 гривень з ПДВ за одиницю виміру - контейнер. До теперішнього часу обґрунтування чому оплата здійснюється за контейнер, а не за документ (оскільки для обробки подається саме документ), отримати не вдалося. Експедитори, які не погоджуються - отримують повідомлення від постачальника послуг про відключення, після чого відключаються від доступу до ІСПС. отримати саме таку послугу в іншого суб'єкта неможливо ", - йдеться в по пояснювальною запискою.

В МІУ наводять приклад, що витрати транспортно-експедиторських організацій тільки в Одеському морпорту на оплату доступу до ІСПС в період з 1 січня 2017 року по 21 серпня 2017 року склали 12,831 млн гривень з ПДВ.

В цілому, в міністерстві констатують, що "станом на сьогодні в Україні не реалізовано принцип" єдиного вікна "при наданні послуг сфери морських портів України".

Обговорення проекту постанови Кабміну про впровадження Морського єдиного вікна завершується 12 жовтня. Взяти в ньому участь можна на сайті Мінінфраструктури.

За матеріалами ЦТС

Просмотров: 144

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
09 октября 2017

Докерів Севастополя окупанти відправлять працювати вантажниками в супермаркети

05 октября 2017

В окупованій Керчі сподіваються створити порт-хаб

03 октября 2017

"Завмерлі" порти в окупованому Криму яхтсмени пропонують переобладнати в бази яхтових стоянок

30 сентября 2017

Керченська поромна переправа відновила роботу після чотирьох днів простою

Николаев
12 октября 2017

Капацина закликав керівництво АМПУ дозволити інвесторам орендувати причали морських портів

10 октября 2017

Госпсуд розірвав договір, за яким завод російського олігарха Дерипаски орендував у держави причали в Миколаєві

04 октября 2017

"Аскет-Шиппінг" приглядається до порту "Ольвія" в компанії данців

28 сентября 2017

У Миколаєві відбувся перший випуск моряків за стандартами НАТО

Одесса
04 октября 2017

Верф Одеського порту прийняла у ремонт чергове судно

02 октября 2017

"Комбікорм і стандарти НАТО". Курсант поскаржився в інтернеті на якість харчів - здійняв бурю в соцмережах і змусив командувача флоту перевірити їдальні (оновлено)

26 сентября 2017

НБУ програв суд Коломойському щодо зернового терміналу в Одеській області

26 сентября 2017

До Одеси прибули ще два бронекатери для Військово-Морських Сил України

Херсон
06 октября 2017

СБУ викрила на хабарі головного інспектора митного поста «Херсон-порт»

04 октября 2017

Херсонська "Паллада" спустила на воду новий композитний док

03 октября 2017

Херсонці планують по Дніпру поставляти в Білорусь соняшник і корма

22 августа 2017

АМПУ проведе днопоглиблення в порту Херсон