Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

В АМПУ обіцяють спрощення правил плавання великотоннажних суден у Херсонському морканалі та БДЛК

30 января 2018 09:16:05

6 лютого 2018 року наберуть чинності зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, БДЛК та ХМК


З 6 лютого 2018 року наберуть чинності зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському (БДЛК) і Херсонському морському каналах (ХМК). 

Як повідомили в Адміністрації морських портів України (АМПУ), відповідний наказ підписано Міністром інфраструктури України 2 січня і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 січня цього року.

«Лібералізація Правил плавання без загрози зниження рівня безпеки судноплавства стала можливою завдяки реалізації філією АМПУ «Дельта-лоцман» комплексу дій щодо вдосконалення навігаційно-гідрографічного забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні. Ініційовані нами зміни поліпшать інвестиційний клімат у Миколаївській і Херсонській областях, адже вони передбачають збільшення максимально допустимих габаритів суден, які можуть проходити по каналах, зменшення обмежень щодо цілодобового і двостороннього руху суден, а також практично повне скасування вимог щодо обов'язкового буксирного забезпечення», — розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Ще у 2013 році філія «Дельта-лоцман» замовила проведення інженерно-наукових робіт з комплексного аналізу умов забезпечення судноплавства великотоннажних суден по БДЛК і ХМК, зокрема – визначення умов безпечного проведення великотоннажних суден, розміри яких перевищують допустимі, з урахуванням діючих нормативних документів і технічних характеристик судноплавних каналів.

За результатами проведеного аналізу в 2015–2016 роках, було модернізовано навігаційне обладнання на БДЛК і ХМК, що дозволило істотно поліпшити навігаційне забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні у темний час доби і в умовах поганої видимості.

Паралельно з цим, в минулому році було проведено роботу з коригування паспортів БДЛК і ХМК і підготовлено нову редакцію Правил плавання.

Крім того, філією «Дельта-лоцман» замовлено проведення інженерних пошукових робіт і відповідних наукових розрахунків, націлених на подальший розвиток БДЛК і розширення його пропускної здатності, зокрема, з проектування поетапної реконструкції каналу з метою забезпечення для судів дедвейтом 70,0 тис. т на першому етапі цілодобового руху в односторонньому режимі, на другому – розходження суден в цілодобовому режимі зі створенням зон розходження, і на третьому – цілодобового двостороннього руху суден.

Довідка.

Бузько-Дніпровсько-лиманський канал (БДЛК) і Херсонський морський канал (ХМК) – гідротехнічні споруди державного значення, які забезпечують прохід суден з Чорного моря в морські і річкові порти, термінали, суднобудівні і судноремонтні підприємства Миколаївської та Херсонської областей.

Загальна довжина траси БДЛК — 81,368 км, кількість колін — 12, оголошена прохідна осадка суден −10,3 м.

Загальна довжина траси ХМК — 40 км, кількість колін — 3, оголошена прохідна осадка суден −7,6 м.

Просмотров: 343

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

04 мая 2018

Окупанти переносять строки запуску вантажного транспорту по Керченському мосту

Николаев
23 мая 2018

Миколаївська ОДА підписала меморандум зі стивідорною компанією «Ольвія» та бельгійсько-голландським портом «North Sea Port»

16 мая 2018

Справу екс-першого заступника директора морпорту «Октябрьск» передано до суду

10 мая 2018

У Миколаєві помер суднобудівник, екс-керівник двох суднозаводів Ігор Овдієнко

04 мая 2018

Голова Нацполіції прокоментував обшуки на "Ніка-Тері"

Одесса
18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

03 мая 2018

Голова Одеської ОДА хоче переконати порти не приймати зерновози з перевантаженням для збереження доріг

18 апреля 2018

Одеський порт з початку року скоротив перевалку вантажів на 7,6%

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін