Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Омелян про роботу "Укрзалізниці": Кадрові призначення божевільні. За корпоратизації нічого не сталося. Упущений кредит на 60 млн євро. Програні суди на 2 млрд грн

25 января 2017 14:30:27

Голова Мінінфраструктури Володимир Омелян продовжив критику керівництва "Укрзалізниці" і уряду за передачу залізниці в пряме підпорядкування Кабміну.


Як повідомляє кореспондент Цензор.НЕТ під час засідання Кабміну Омелян передав Прем'єру Володимиру Гройсману документи щодо зловживань в структурах "Укрзалізниці".

"Мені дуже приємно слухати про такі доблесні досягнення "Укрзалізниці". Я так розумію, що ніяких проблем у нас немає. І те рішення (про перепідпорядкування "Укрзалізниці". - Ред.), Яке було прийняте в середу не легалізоване, так? Риторичне питання ", - заявив Омелян не отримавши відповіді від Гройсмана.

Міністр заявив, що з самого початку виступав за корпоратизацію "Укрзалізниці".

"Разом з тим, ми щиро вважаємо, що передача "Укрзалізниці" з одного міністерства в інше зашкодить реформі", - зазначив він. 

Омелян підкреслив, що "вихід в плюс" "Укрзалізниці" в 2016 році це не реформаторські досягнення, а результат підвищення тарифів на 15%".

"За корпоратизації у нас, на жаль, нічого не сталося в 2016 році. Хто заважав цьому: наглядова рада, міністр Омелян, віце-прем'єр Костіон, прем'єр-міністр, я не знаю. Але результату не було", - підкреслив міністр.
Також Омелян визнав, що зріс рівень пасажироперевезень, але впав рівень вантажоперевезень.

Крім того, Омелян розкритикував кадрові призначення в структурі "Укрзалізниці"

"Щодо кадрових призначень, вони божевільні. Така компанія може собі дозволити кращих фахівців на ринку. Ми мали якихось дивних офіцерів з безпеки, які зараз звільнені, ми маємо цікаві призначення в Департамент стратегічного розвитку, якась пані Пушко-Цибуляк, відома особистість з Луганській області, напевно, виграла в прозорому і чесному конкурсі ", - зазначає міністр. 
Разом з тим, за словами Омеляна, через безглузди дії "Укрзалізниця" втратила 60 млн євро кредиту від KfW.

Також, за даними Омеляна, через погану підготовку кадрів "Укрзалізниця" програла останнім часом судові позови на суму 2 млрд грн.
"Ще хотів запитати у Бальчуна, як працюється з паном Михальчуком? Наскільки добре підтримує пан Дубневич? Втрата від корупційних дій 1 млрд грн в 2016 році, це звідки, хто ці особи, на вашу думку? Чим займаються заступники регіональних залізниць з питань реформи, по корупції? Реформаторські досягнення у них є?", - запитав міністр.

"Щоб довго не затягувати, Володимир Борисович, я хотів би вам просто передати короткі факти, ті, які є у Міністерства інфраструктури, і я сподіваюся на вашу підтримку, тому що це не іграшки, це не компанія з виробництва велосипедів, яку можна закрити через два місяці ", - сказав Омелян
У свою чергу прем'єр Гройсман запитав у Омеляна, чому ці факти не були передані НАБУ.

"Може, передайте в НАБУ краще. Щось Ви так довго приховували цю інформацію від суспільства", - прокоментував Гройсман, зазначивши, що потрібно провести перевірку за цими фактами.

"Я приїхав для того, щоб працювати за тими стандартами, до яких я звик. Я чесно некомфортно себе почуваю в такому щоденному діалозі з міністром, який не сприяє ні рефорам, ні Україні. Я не відповідаю за все судові справи, які залишилися нам у спадок, на 360 млн доларів. Ці справи вже програні в усіх інстанціях. Ми можемо врятувати ситуацію там, де це можливо ", - відповів глава "Укрзалізниці" Войцех Бальчун на зауваження міністра.

"Мої радники постійно мені говорять, що треба більше піару, тому що в цій країні це найважливіше. Ми цим не займаємося. Порівнюючи з масштабами того, що ми застали, це найкраще, що ми зробили. Задайте, будь ласка, питання голові німецької залізної дороги, який через тиждень буде зустрічатися з міністром або будь-якому голові європейської залізниці, як проходить модернізація будь-якій європейській залізниці, наскільки це важкий, складний і тривалий процес? Ми займаючись конкретними діями, а не піаром ", - зазначив Бальчун.

Також Бальчун визнав, що спілкується з нардепом Ярославом Дубневичем, оскільки той очолює парламентський комітет з транспорту.

Просмотров: 656

Автор: Морские бизнес-новости Украины

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
22 января 2018

В порту Одеси прикордонники затримали озброєних молодиків. Ті кажуть, що "загралися"

21 января 2018

В Одесі затримали директора крюінгового агентства, який вимагав хабарі за працевлаштування

19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку