Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Спіймана на обробці судна-порушника компанія "Авліта" в окупованому Криму взялася ховати свої розпізнавальні знаки- журналістське розслідування

05 февраля 2018 14:51:10

В окупованому порту Севастополь з будівлі стівідорної компанії АВЛІТА зникла назва компанії.


В окупованому порту Севастополь з будівлі стівідорної компанії АВЛІТА зникла назва компанії.

Як зазначає волонтер і оглядач Катерина Яресько, це "дивним чином" співпадає з оприлюдненням порталом psb-news результатів розслідування незаконних оборудок в окупованому росіянами Севастополі, які відбуваються під брендом українського підприємства. Яресько також оприлюднила відповідні фото у своєму Facebook.

Фото Екатерины Яресько.

За матеріалами журналістського розслідування, судно GRACE вперше порушило державний кордон України в серпні 2017, зробивши під прапором Молдови незаконний захід судна в захоплений російськими окупантами український порт Севастополь. 

Адміністрація прапора моментально призупинила його дію, проте судно було випущено з порту окупаційною владою, через місяць повернувся до Криму з Сирії вже під прапором Танзанії і з тих пір здійснює контрабандні рейси щомісяця.

Результати автоматизованої реєстрації цього судна від автоматичних систем marinetraffic та  shippingexplorer суперечливі й демонструють дані, які не відповідні об'єктивними показниками руху судна.

Як відомо, порушники часто вимикають судновий транспондер, затирають дані, фальсифікують документи для приховування незаконних суднозаходів, прекрасно розуміючи, що це заборонено і існує відповідальність за такі дії. Як же документувати їх порушення? В такому важкому випадку допомагає фотофіксація.

Однак журналісти порталу psb-news знайшли фотографію Севастопольської бухти, зроблену 7 січня 2018 року, на ній добре видно, як судно-пірат GRACE стоїть біля 21го причалу біля зернового терміналу Авліта.



Після тривалого очікування на рейді судно-порушник GRACE, воно ж GRACE-A, стверджують розслідувачі, (IMO: 8403337) вранці 6 січня було заведено в Севастопольську бухту і пришвартовано до причалу №21, до зернового терміналу "Авліта". Тут на нього було завантажено зерно, вирощене в Криму в 2017 році і призначене для покупця в Єгипті.

Є ще одне підтвердження того, що судно GRACE в ці дні знаходилося в Севастополі. Це 2 акти інспекції т.зв. портстейтконтроля, тобто комісії окупаційної влади, яка перевіряє судна-наршітелі в закритому України порту Севастополь.

Є ще одне підтвердження того, що судно GRACE в ці дні знаходилося в Севастополі. Це 2 акти інспекції т.зв.. портстейтконтроля, тобто комісії окупаційної влади, яка перевіряє судна-наршітелі в закритому України порту Севастополь.


Капітан судна-порушника AHMAD SHHADE. Він же був капітаном в січні 2017, коли судно GRACE було двічі перевірено в порту Миколаїв, отже у нашої влади повинні бути всі необхідні дані про нього для кримінального провадження.

Після перевірки 7 січня було зроблено зауваження.

Наступного дня був виписаний акт без зауважень.

Близько опівночі 8 січня 2018 року ШіппінгЕксплорер зафіксував судно Grace після виходу із закритого України порту Севастополь в окупованому країною-агресором Криму.


Судно зареєструвалося на прохід Босфору, агент порушника на протоці SATURN SHIPPING AGENCY LOJISTIK TIC. LTD. STI.

10.01.2018 Судно прибуло до Босфору, указивет єгипетський порт Олександрія як порт призначення. Це збігається з нашими даними про призначення контрабандного зерна для доставки до Єгипту.

В актах судно зазначено під старою назвою - GRACE. Оперує судно компанія з Лівану - Cedar Marine Services SAL (IMO: 5901913), +961 8 172 5325, dpa.cedarmarine@gmail.com.

База по судноплавству "Еквазіс" дає адресу компанії: Apartment 3 / A, 3rd Floor, Sofi Plaza, Achier el-Daya Street, Tripoli, Lebanon.

В складі флоту компанії Cedar Marine Services SAL з ліванського порту Тріполі є ще один порушник - PRINCESS MARIA, вона ж PRINCESSMARIA, (IMO: 7528556). Її незаконні судозаходи почалися ще в 2015 році, вона здійснює регулярні рейси до захоплені російськими окупантами порти Севастополь та Керч.

За даними бази  YouControl директором та засновником компанії "Авліта" зазначений В. Фрідман.


У російських інформаційних базах Фрідман значиться тільки як голова профспілки стивідорної компанії. Це не заважає йому підписувати документи від імені Авліти і виступати її керівником. Автори розслідування припускають, що цей хід покликаний для уникнення відповідальності перед українськими державними органами.

Просмотров: 315

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
14 февраля 2018

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти

13 февраля 2018

"Це економічна блокада українських портів": оприлюднено фото зведених окупантами арок керченського мосту

13 февраля 2018

Уряд РФ доручить Росгвардії затримання суден в районі Керченського мосту

05 февраля 2018

Спіймана на обробці судна-порушника компанія "Авліта" в окупованому Криму взялася ховати свої розпізнавальні знаки- журналістське розслідування

Николаев
16 февраля 2018

Працівники НСЗ знову звернулися до Предизента з проханням вирішити проблему з невиплатою зарплат.

13 февраля 2018

НАБУ намагається розірвати угоду миколаївських портовиків на сімсот мільйонів

31 января 2018

СБУ підозрює в розкраданні коштів екс-керівника порту "Ольвія"

29 января 2018

На Миколаївській верфi SMG похвалилися ремонтом одразу п'яти суден

Одесса
09 февраля 2018

Рада Одеського порту готує звернення у зв'язку з затримками суден

29 января 2018

В АМПУ підвердили, що сьогоднішній обшук пов'язаний з підозрою у змові екс-керівництва в інтересах ТОВ „Техморгідрострой“

29 января 2018

Детективи НАБУ проводять обшуки в ДП «АМПУ» в Одесі - ЗМІ

22 января 2018

В порту Одеси прикордонники затримали озброєних молодиків. Ті кажуть, що "загралися"

Херсон
29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін

12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику