Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

У Мінінфраструктури та ВР занепокоїлися зниженням дозволу осадки суден через Керченський міст - нардеп

12 сентября 2017 12:30:46

Прохідну осадку можуть знизити з паспортної 8 до 7,5 м,


У Міністерстві інфраструктури України та парламентському комітеті з питань транспорту занепокоєні можливим зниженням дозволу осадки у вантажних суден, що проходять через Керченську протоку, після будівництва Керченського моста.

Як повідомив член Комітету ВР з питань транспорту Володимир Гусак на своїй сторінці у Facebook, у понеділок відбулася нарада з "розгляду проблемних питань, пов'язаних із забезпеченням безпеки судноплавства, підтриманням глибин та організацією вантажопереробки в портах Азовського регіону в сучасних умовах" під головуванням заступника міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка.

За його словами, в нараді взяло участь керівництво ДП "Адміністрація морських портів України" на чолі з Р.Вецкагансом, директори, начальники адміністрацій і капітани Маріупольського і Бердянського морських портів, народні депутати, представник НАБУ.

"Проблема в тому, що протягом цього року роботи з днопоглиблення в Азовському морі фактично не проводяться. Причин називали багато. Так, державне спеціалізоване судно "Меотида", яке займалося днопоглибленням в Азовському морі до 2014 року та яке в 2014 році забрали звідти, поки ще не можуть повернути через юридичні питання, пов'язані з проходом через Керченську протоку. Питання ледь не на рівні рішення РНБО, а тендер на днопоглиблення серед приватних компаній, який АМПУ провів цього року, зараз розслідується НАБУ. І начебто і тендер провели, і переможець є, а жодної роботи немає", - констатує парламентар.

За його словами, "прохідну осадку можуть знизити з паспортної 8 до 7,5 м, а далі може бути ще гірше. Така ситуація вже була в 2015 році, коли осадку були змушені знизити до 7,2 м".

"Тоді, завдяки нашим зусиллям і тиску з усіх боків на тодішнє керівництво АМПУ вдалося все-таки забезпечити днопоглиблення та відновити паспортну осадку. І ось проблема повернулася. Знову будемо разом шукати вихід, щоб через втрату керованості та "управлінську безвихідь" морські перевезення в Азовському морі не припинилися і не страждали хлібороби Приазов'я та металурги Маріуполя", - вважає нардеп.

за матеріалами Інтерфакс-Україна

Просмотров: 601

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
21 июня 2018

Суд РФ відхилив скаргу Siemens у справі про турбінах для окупованого росіянами Криму

01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін