Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Вецкаганс обіцяє, що по БДЛК в обидва боки підуть "Панамакси". А може й ні.

01 ноября 2017 15:33:11

В АМПУ назвали 3 варіанти розвитку Бузько-Дніпровсько-Лиманського каналу


Адміністрація морських портів України має намір провести днопоглиблювальні роботи в Бузько-Дніпровсько-лиманському каналі (БДЛК), а також вивчає кілька варіантів його подальшого розвитку. Один з них дозволить здійснювати заходи суден типу Panamax в режимі цілодобового двостороннього руху.

Про це написав керівник АМПУ Райвис Вецкаганс в колонці на порталі ЦТС.

Зокрема, він повідомив, що найближчим часом на підхідному каналі до порту Миколаїв (13-е коліно БДЛК) планується проведення днопоглиблювальних робіт для підтримки заявлених глибин. Орієнтовний обсяг робіт складе 125 тис. М куб., (Вартість - 29,7 млн ​​грн).

"Крім того, попереду - наймасштабніший проект - реконструкція БДЛК для того, щоб поліпшити навігаційні умови з проведення суден в цілодобовому режимі. Ми докладаємо зусиль до залучення в консультанти міжнародних компаній з ТОП провідних днопоглиблювальних фірм, які мають досвід виконання аналогічних великих проектів. Розглядаємо кілька варіантів розвитку БДЛК: забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому режимі, забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому ре име зі створенням зон розбіжності, забезпечення цілодобового двостороннього руху суден з збільшення глибин для заходів суден типу Panamax з осадкою до 70 тис. тонн ", - поінформував керівник АМПУ.

Він також зазначив, що виконане раніше днопоглиблення БДЛК, а також проведена в 2015-2017 роках робота по приведенню до нормативних характеристик всіх засобів навігаційного забезпечення на каналі (зокрема, їх підсвічування в темний час доби) дозволили істотно знизити ризики аварій при плаванні суден в темний час доби і приступити до підготовки змін до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 01.08.2007 № 655 "Про затвердження Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровському лиманському і Херсонському морському каналах ".

На поточний момент, за словами Р. Вецкаганса, наказ про зміну Правил плавання вже підписаний міністром інфраструктури і знаходиться на узгодженні в інших міністерствах.

Просмотров: 429

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
20 марта 2018

Суховантаж Berg повторно затонув біля окупованої Феодосії

05 марта 2018

Суховантаж окупантів зіткнувся з кримським сейнером в Керченській протоці

14 февраля 2018

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти

13 февраля 2018

"Це економічна блокада українських портів": оприлюднено фото зведених окупантами арок керченського мосту

Николаев
05 апреля 2018

Затриманий на хабарі екс-керівник НСЗ Петров оскаржує свій арешт

03 апреля 2018

На заводі Новинського ремонтують земснаряд, що здійснював днопоглиблення в порту Южний

26 марта 2018

Миколаївський порт за два місяці збільшив перевалку вантажів на 5,9%

26 марта 2018

СБУ затримала на хабарі екс-керівника МСЗ

Одесса
18 апреля 2018

Одеський порт з початку року скоротив перевалку вантажів на 7,6%

28 марта 2018

Під Одесою блокували "невідомо чий" танкер, що ходив в Росію: моряки скаржаться, що не можуть зійти на берег

06 марта 2018

Одеський порт збільшив річний фінансовий результат на 18%

06 марта 2018

Рішення MAERSK припинити судозаходи не пов'язане з умовами роботи в Одеському порту - адміністрація

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін