Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Вецкаганс обіцяє, що по БДЛК в обидва боки підуть "Панамакси". А може й ні.

01 ноября 2017 15:33:11

В АМПУ назвали 3 варіанти розвитку Бузько-Дніпровсько-Лиманського каналу


Адміністрація морських портів України має намір провести днопоглиблювальні роботи в Бузько-Дніпровсько-лиманському каналі (БДЛК), а також вивчає кілька варіантів його подальшого розвитку. Один з них дозволить здійснювати заходи суден типу Panamax в режимі цілодобового двостороннього руху.

Про це написав керівник АМПУ Райвис Вецкаганс в колонці на порталі ЦТС.

Зокрема, він повідомив, що найближчим часом на підхідному каналі до порту Миколаїв (13-е коліно БДЛК) планується проведення днопоглиблювальних робіт для підтримки заявлених глибин. Орієнтовний обсяг робіт складе 125 тис. М куб., (Вартість - 29,7 млн ​​грн).

"Крім того, попереду - наймасштабніший проект - реконструкція БДЛК для того, щоб поліпшити навігаційні умови з проведення суден в цілодобовому режимі. Ми докладаємо зусиль до залучення в консультанти міжнародних компаній з ТОП провідних днопоглиблювальних фірм, які мають досвід виконання аналогічних великих проектів. Розглядаємо кілька варіантів розвитку БДЛК: забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому режимі, забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому ре име зі створенням зон розбіжності, забезпечення цілодобового двостороннього руху суден з збільшення глибин для заходів суден типу Panamax з осадкою до 70 тис. тонн ", - поінформував керівник АМПУ.

Він також зазначив, що виконане раніше днопоглиблення БДЛК, а також проведена в 2015-2017 роках робота по приведенню до нормативних характеристик всіх засобів навігаційного забезпечення на каналі (зокрема, їх підсвічування в темний час доби) дозволили істотно знизити ризики аварій при плаванні суден в темний час доби і приступити до підготовки змін до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 01.08.2007 № 655 "Про затвердження Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровському лиманському і Херсонському морському каналах ".

На поточний момент, за словами Р. Вецкаганса, наказ про зміну Правил плавання вже підписаний міністром інфраструктури і знаходиться на узгодженні в інших міністерствах.

Просмотров: 361

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

12 января 2018

АМПУ вирішив довірити охорону Одеського порту приватній структурі: охоронці готують акції протесту

09 января 2018

В Одеському порту пришвартувався американський есмінець

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку