Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Вецкаганс - портовикам: "Треба частіше зустрічатися".

15 декабря 2017 09:18:39

У порту Чорноморськ провели засідання Ради порту


Днями в  Іллічівській філії ДП «АМПУ» відбулось підсумкове засідання Ради порту. Як повідомляють в Адміністрації морпортів України, у заході взяли участь керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, радник керівника АМПУ Геннадій Скворцов, начальник Адміністрації Іллічівського морського порту Вячеслав Волошин, представники мерії м. Чорноморськ та портових операторів, профспілкові лідери.

Нарада почалася з передачі повноважень Голови Ради порту  від Геннадія Скворцова начальнику Іллічівської філії ДП «АМПУ» Вячеславу Волошину.

Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс побажав новому Голові Ради порту максимально сприяти розвитку порту і портової інфраструктури.

«Вважаю, що у порта Чорноморськ хороші перспективи. За підсумками 11 місяців цього року Чорноморськ посів друге місце за темпами приросту вантажообігу серед українських портів. Ми й надалі сприятимемо розвитку всіх філій, щоб у розрізі того вантажообігу, який існує, і того вантажопотоку, який ми можемо залучити, неухильно рухатися вперед», — зазначив Райвіс Вецкаганс.

Крім того, підводячи підсумки 2017 року, керівник АМПУ зазначив, що найвагоміші результати АМПУ досягнула у напрямку днопоглиблення – всього по портах було вилучено майже 7 млн куб. м. ґрунту, що більше ніж у 1,5 рази перевищує показники минулого періоду. У наступному році цю роботу буде продовжено, у тому числі й у морському порту Чорноморськ.

У ході засідання учасники також розглянули питання реалізації проектів і заходів, передбачених Планом розвитку морського порту Чорноморськ, обговорили поточний стан і перспективи розвитку внутрішньої акваторії 1-го і 2-го ковша Сухого лиману, а також залізничної та автодорожньої інфраструктури порту й прилеглих територій.

За словами заступника начальника Іллічівської філії АМПУ з розвитку портової інфраструктури Сергія Філатова, питання розвитку автомобільної та залізничної інфраструктури є одним з найбільш важливих.

«Нарощування виробничих потужностей неминуче призведе до ускладнення транспортного руху на під'їздах до порту. Тому особливо актуальним як для порту, так і для міста стає питання розвитку під'їзних автодоріг з будівництвом зручних розв'язок і внутрішньопортової автомобільної інфраструктури, а також розвиток залізничної станції «Чорноморськ-Порт», – зазначив Сергій Філатов.

Зі свого боку, представники портових операторів підтримали необхідність розвитку транспортної інфраструктури й додали, що на сьогоднішній день їм вкрай не вистачає тепловозів й вагових комплексів.

Райвіс Вецкаганс акцентував увагу на тому, що для АМПУ вкрай важливо стратегічне планування, тому для успішної та комплексної реалізації всіх необхідних інвестиційних проектів має бути розроблений Генеральний план розвитку порту «Чорноморськ», на прикладі аналогічного проекту Генерального плану у  порту «Южний».

Вячеслав Волошин зауважив, що подальша реалізація інвестиційних проектів неможлива також без модернізації та оптимізації систем енергопостачання порту. Тому сьогодні на підприємстві ведеться робота, спрямована на загальне збільшення енергопотужності порту, впроваджуються ефективні енергозберігаючі технології.

Крім того, Голова Ради порту Вячеслав Волошин зробив акцент на необхідності узгодженої взаємодії всіх портових операторів при розробці та реалізації інвестиційних проектів в порту.

«Ми націлені на розвиток портів, у тому числі в рамках проектів державно-приватного партнерства. Але чим більше акумулюється проблемних питань – тим частіше треба збиратися і спільно визначати шляхи їх вирішення. Такий конструктивний діалог дозволяє забезпечити всім суб'єктам господарської діяльності рівні умови для роботи в порту і сприяє ефективній роботі», – підкреслив на завершення керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Просмотров: 477

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
20 марта 2018

Суховантаж Berg повторно затонув біля окупованої Феодосії

05 марта 2018

Суховантаж окупантів зіткнувся з кримським сейнером в Керченській протоці

14 февраля 2018

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти

13 февраля 2018

"Це економічна блокада українських портів": оприлюднено фото зведених окупантами арок керченського мосту

Николаев
05 апреля 2018

Затриманий на хабарі екс-керівник НСЗ Петров оскаржує свій арешт

03 апреля 2018

На заводі Новинського ремонтують земснаряд, що здійснював днопоглиблення в порту Южний

26 марта 2018

Миколаївський порт за два місяці збільшив перевалку вантажів на 5,9%

26 марта 2018

СБУ затримала на хабарі екс-керівника МСЗ

Одесса
18 апреля 2018

Одеський порт з початку року скоротив перевалку вантажів на 7,6%

28 марта 2018

Під Одесою блокували "невідомо чий" танкер, що ходив в Росію: моряки скаржаться, що не можуть зійти на берег

06 марта 2018

Одеський порт збільшив річний фінансовий результат на 18%

06 марта 2018

Рішення MAERSK припинити судозаходи не пов'язане з умовами роботи в Одеському порту - адміністрація

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін