Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Експерти галузі прокоментували скандальне блокування суден з амміаком в порту "Південний"

07 февраля 2018 12:54:41

Експерты звинувачують бюрократію та попереджують про серйозні ризики


Блокування Держекоінспекцією Північно-Західного регіону Чорного моря в морському порту «Південний» суден з великою партією аміаку носить скоріше політичне підґрунтя, ніж обумовлено технічними або іншими причинами. Таку думку висловив колишній заступник директора УГП «Укрхімтрансаміак» («Ухта») Віктор Полозов, коментуючи десятиденну затримку з відправкою кораблів з 65 тис. Т. Аміаку. Судна були завантажені з Одеського припортового заводу.

«Думаю, що це - чистої води політика. Тому що 30 років аміак вантажиться, 30 років відправляють його, і ніколи не було ніяких проблем. Навіть якщо і є такі порушення ... можна ж попередити, ну дайте можливість і час виправити. На наступному судні скажіть, що воно може бути затриманим. Думаю, що по такому підприємству, як ОПЗ проблем з документами не може бути », - вважає екс-топ-менеджер« Ухта ».

За його словами, через подібних дій екоінспекторів по іміджу України, як країни-транзитера, наноситься черговий удар: «Покупці аміаку скажуть, що ми ненадійні транзитери, і ненадійне держава, що у нас ненадійне держпідприємство».

Перший заступник директора ОПЗ Микола Щуриков вважає, дії Державної екологічної інспекції повністю необґрунтованими: «Інспектори саботують оформлення документів, без посилання на нормативні акти, які не видаючи жодного документа, і просто не беручи ніякої документації».

У свою чергу, керівник проекту «Інфоіндустрія», експерт Дмитро Гордейчук, коментуючи можливі причини блокування партій з аміаком сказав наступне: «Це - звичайна бюрократична зволікання, яка ще раз підтверджує, що в Україні для експорту необхідно відкривати ворота, інакше у нас не те що експорту, а торгівлі нормальної не буде ».

«Треба розуміти, що це не український, - додає Дмитро Гордейчук, - а російський аміак, і ми можемо отримати «сюрприз» від РФ. Адже раніше неодноразово вже були проблеми з його завантаженням. У минулому році взагалі наш аміакопровід не працював ... думаю, що може бути це спеціально роблять такий саботаж ».

Консультант компанії «ЦТС-Консталтинг» Андрій Ісаєв нагадує, що раніше до «роботу екологічної служби в порту було дуже багато претензій з боку всіх учасників роботи портової галузі - і стивидоров, і вантажовідправників, і судновласників».

«Деякий час тому інспектора екологічної служби звинувачувалися портовиками у вимаганні хабарів і перешкоджанні роботи судів ... Не можу оцінити правомірність дій екоінспекції в даній ситуації, але затримка судна в будь-якому випадку - досить серйозний крок, на який можна йти тільки в правовому полі», - пояснив він.

На його думку, якщо будуть виявлені порушення з боку контролюючих органів, вони «повинні нести відповідальність за неправомірні дії, чого в нашій країні практично не спостерігається».

Нагадаємо, в морському порту «Південний» після завершення вантажних робіт, з 26 січня 2018 був затриманий вихід морських суден «Кліппер Марс» і «Кліппер Венус» з вантажем надзвичайно небезпеки - аміаком, в обсязі понад 65 тис. т. Крім того, стало відомо про блокування виходу ще одного судна - «Кліппер Один». За наявною інформацією ці три суди вже відправлені.

В коментарі виданню Hubs, перший заступник директора ОПЗ Микола Щуриков підтвердив інформацію, що затримане і четверте судно - Gas Snapper, а блокування відправки кораблів - саботаж, який несе ряд економічних і екологічних ризиків в масштабах всієї країни.

За словами топ-менеджера,  7 лютого, запланована зустріч з главою Мінекології Остапом Семераком за сформованою скандальної ситуації. «Може, ми прийдемо до якогось результату», - зазначав він.

за матеріалами Hubs

Просмотров: 379

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

04 мая 2018

Окупанти переносять строки запуску вантажного транспорту по Керченському мосту

Николаев
23 мая 2018

Миколаївська ОДА підписала меморандум зі стивідорною компанією «Ольвія» та бельгійсько-голландським портом «North Sea Port»

16 мая 2018

Справу екс-першого заступника директора морпорту «Октябрьск» передано до суду

10 мая 2018

У Миколаєві помер суднобудівник, екс-керівник двох суднозаводів Ігор Овдієнко

04 мая 2018

Голова Нацполіції прокоментував обшуки на "Ніка-Тері"

Одесса
18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

03 мая 2018

Голова Одеської ОДА хоче переконати порти не приймати зерновози з перевантаженням для збереження доріг

18 апреля 2018

Одеський порт з початку року скоротив перевалку вантажів на 7,6%

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін