Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Експерти галузі прокоментували скандальне блокування суден з амміаком в порту "Південний"

07 февраля 2018 12:54:41

Експерты звинувачують бюрократію та попереджують про серйозні ризики


Блокування Держекоінспекцією Північно-Західного регіону Чорного моря в морському порту «Південний» суден з великою партією аміаку носить скоріше політичне підґрунтя, ніж обумовлено технічними або іншими причинами. Таку думку висловив колишній заступник директора УГП «Укрхімтрансаміак» («Ухта») Віктор Полозов, коментуючи десятиденну затримку з відправкою кораблів з 65 тис. Т. Аміаку. Судна були завантажені з Одеського припортового заводу.

«Думаю, що це - чистої води політика. Тому що 30 років аміак вантажиться, 30 років відправляють його, і ніколи не було ніяких проблем. Навіть якщо і є такі порушення ... можна ж попередити, ну дайте можливість і час виправити. На наступному судні скажіть, що воно може бути затриманим. Думаю, що по такому підприємству, як ОПЗ проблем з документами не може бути », - вважає екс-топ-менеджер« Ухта ».

За його словами, через подібних дій екоінспекторів по іміджу України, як країни-транзитера, наноситься черговий удар: «Покупці аміаку скажуть, що ми ненадійні транзитери, і ненадійне держава, що у нас ненадійне держпідприємство».

Перший заступник директора ОПЗ Микола Щуриков вважає, дії Державної екологічної інспекції повністю необґрунтованими: «Інспектори саботують оформлення документів, без посилання на нормативні акти, які не видаючи жодного документа, і просто не беручи ніякої документації».

У свою чергу, керівник проекту «Інфоіндустрія», експерт Дмитро Гордейчук, коментуючи можливі причини блокування партій з аміаком сказав наступне: «Це - звичайна бюрократична зволікання, яка ще раз підтверджує, що в Україні для експорту необхідно відкривати ворота, інакше у нас не те що експорту, а торгівлі нормальної не буде ».

«Треба розуміти, що це не український, - додає Дмитро Гордейчук, - а російський аміак, і ми можемо отримати «сюрприз» від РФ. Адже раніше неодноразово вже були проблеми з його завантаженням. У минулому році взагалі наш аміакопровід не працював ... думаю, що може бути це спеціально роблять такий саботаж ».

Консультант компанії «ЦТС-Консталтинг» Андрій Ісаєв нагадує, що раніше до «роботу екологічної служби в порту було дуже багато претензій з боку всіх учасників роботи портової галузі - і стивидоров, і вантажовідправників, і судновласників».

«Деякий час тому інспектора екологічної служби звинувачувалися портовиками у вимаганні хабарів і перешкоджанні роботи судів ... Не можу оцінити правомірність дій екоінспекції в даній ситуації, але затримка судна в будь-якому випадку - досить серйозний крок, на який можна йти тільки в правовому полі», - пояснив він.

На його думку, якщо будуть виявлені порушення з боку контролюючих органів, вони «повинні нести відповідальність за неправомірні дії, чого в нашій країні практично не спостерігається».

Нагадаємо, в морському порту «Південний» після завершення вантажних робіт, з 26 січня 2018 був затриманий вихід морських суден «Кліппер Марс» і «Кліппер Венус» з вантажем надзвичайно небезпеки - аміаком, в обсязі понад 65 тис. т. Крім того, стало відомо про блокування виходу ще одного судна - «Кліппер Один». За наявною інформацією ці три суди вже відправлені.

В коментарі виданню Hubs, перший заступник директора ОПЗ Микола Щуриков підтвердив інформацію, що затримане і четверте судно - Gas Snapper, а блокування відправки кораблів - саботаж, який несе ряд економічних і екологічних ризиків в масштабах всієї країни.

За словами топ-менеджера,  7 лютого, запланована зустріч з главою Мінекології Остапом Семераком за сформованою скандальної ситуації. «Може, ми прийдемо до якогось результату», - зазначав він.

за матеріалами Hubs

Просмотров: 223

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
14 февраля 2018

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти

13 февраля 2018

"Це економічна блокада українських портів": оприлюднено фото зведених окупантами арок керченського мосту

13 февраля 2018

Уряд РФ доручить Росгвардії затримання суден в районі Керченського мосту

05 февраля 2018

Спіймана на обробці судна-порушника компанія "Авліта" в окупованому Криму взялася ховати свої розпізнавальні знаки- журналістське розслідування

Николаев
16 февраля 2018

Працівники НСЗ знову звернулися до Предизента з проханням вирішити проблему з невиплатою зарплат.

13 февраля 2018

НАБУ намагається розірвати угоду миколаївських портовиків на сімсот мільйонів

31 января 2018

СБУ підозрює в розкраданні коштів екс-керівника порту "Ольвія"

29 января 2018

На Миколаївській верфi SMG похвалилися ремонтом одразу п'яти суден

Одесса
09 февраля 2018

Рада Одеського порту готує звернення у зв'язку з затримками суден

29 января 2018

В АМПУ підвердили, що сьогоднішній обшук пов'язаний з підозрою у змові екс-керівництва в інтересах ТОВ „Техморгідрострой“

29 января 2018

Детективи НАБУ проводять обшуки в ДП «АМПУ» в Одесі - ЗМІ

22 января 2018

В порту Одеси прикордонники затримали озброєних молодиків. Ті кажуть, що "загралися"

Херсон
29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін

12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику