Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

18 мая 2018 13:23:42

Загальна кошторисна вартість реалізації об'єкта будівництва - 6,426 млрд грн, в тому числі, кошти АМПУ - 3,651 млрд грн


ТОВ "Підприємство" Маст-Буд "7 травня 2018 року, після чотирирічної перерви, відновило роботи з будівництва обгороджувального хвилерізу в рамках проекту" Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу державного підприємства "Одеський морський торговельний порт" за рахунок штучно створеної території ".

Про це ц п'ятницю повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію дочірнього підприємства" Контейнерний термінал Одеса ".

Німецькій HHLA International GmbH, починаючи з 2010 року Одеським портом (нині філія ДП АМПУ) спільно з "контейнерних терміналів Одеса", в рамках укладеного генерального інвестиційної угоди реалізується інвестиційний проект "Контейнерний термінал на Карантинному молу потужністю не менше 600 тис. TEU на рік" , метою якого є залучення додаткових інвестицій для подальшого розвитку інфраструктури порту, підвищення ефективності обробки вантажів і контейнерів, збільшення вантажообігу та поліпшення якості послуг, що надаються і обс уживання клієнтів.

При реалізації проекту будівництва частина робіт виконується інвестором (КТО): комплекс робіт по створенню складської території, будівництво берегоукріплювальних споруд, які з'єднують нові причальні споруди на півночі з існуючим хвилеломом і на півдні до чинного терміналом, придбання перевантажувальної техніки, а частина робіт АМПУ - днопоглиблювальні роботи в районі Карантинної гавані, будівництво хвилелому і гідротехнічних причальних споруд.

Загальна кошторисна вартість реалізації об'єкта будівництва - 6,426 млрд грн, в тому числі, кошти АМПУ - 3,651 млрд грн, ХТО - 2,775 млрд грн.

Нагадаємо, проект будівництва терміналу "Карантинний мол", який передбачає розширення пропускної здатності на 600 тис. TEU річний перевалки - один з найбільших інфраструктурних проектів в морської транспортної галузі України. Загальний обсяг інвестицій перевищує 5 млрд грн. Будівництво розпочато в квітні 2010 року, але призупинилося в 2014 році через просідання хвилерізу. Між компанією-підрядником і портовою адміністрацією почалася судова тяганина за проектом.

Раніше оочільник АМПУ Райвис Вецкаганс  заявляв, що відновлення будівництва планується розпочати у лютому 2018 року.

Просмотров: 209

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін