Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

АСРЗ планує відремонтувати єдиний український криголам до кінця листопада

08 ноября 2017 14:18:52

За 42 дні, відведених на докування, судноремонтникам належить виконати понад 100 ремонтних операцій.


Перед початком льодової кампанії 2017- 2018 років, навігаційний ремонт на Азовському судноремонтному заводі (АСРЗ, Маріуполь) проходить дизель-електричний криголам балтійського типу «Капітан Білоусов» потужністю в 10500 кінських сил.

Названий на честь Михайла Прокоповича Бєлоусова, криголам був побудований в 1953 році на Гельсінкської верфі «Wärtsilä» (Вяртсиля), і завдяки старанням азовських корабелів, досі успішно водить каравани суден в Азовському морі.

Як розповіли в прес-службі АСРЗ, 7 жовтня судно було піднято в док. За 42 дні, відведених на докування, судноремонтникам належить виконати великий обсяг робіт систем життєзабезпечення судна - всього понад 100 ремонтних операцій.

Так, за попередньою заявою власника, планувався ремонт рульового і гребного пристроїв лівого борту, ремонт корпусних конструкцій в форпіка, а також великий обсяг по очищенню і забарвленням корпусу і форпіка.

Після дефектації, була виявлена ​​необхідність заміни металоконструкцій поперечної системи набору в форпіка: шпангоутів, бімсів, флор і книць.

За інформацією інженера групи виконання робіт Департаменту судноремонту АСРЗ Віктора Кравцова, за час з початку ремонту, фахівцями департаменту судноремонту АСРЗ закінчене розбирання лівого кормового гребного пристрою, виконані виміри робочих шийок гребного валу, посадочних місць дейдвудних підшипників, на підставі яких були складені креслення і передані замовнику для виготовлення нових дейдвудних підшипників - внутрішнього і зовнішнього. Попередньо була проведена закупівля і поставка інших, необхідних для ремонту, матеріалів.

В даний момент гребний пристрій вже зібрано в повному обсязі. Підшипники запресовані на штатне місце. Триває процес центрування валопровода в цілому: послідовно від гребного валу до приводного двигуна.

Тривають трудомісткі операції з багатотонними деталями рульового пристрою криголама. Після розбирання і дефектації, відновлені геометричних розміри робочих шийок баллера керма судна за допомогою наплавлення електрозварюванням. Позаду і механічна обробка баллера, і трудомістка процедура підгонки сполучаються поверхонь і отворів баллера і пера керма.

Паралельно завершується великий ремонт донно-забірної арматури: всього відремонтовано 27 одиниць, дві з яких відновлювальним ремонтом.

Термін закінчення ремонту судна - 30 листопада, але, як стверджують на заводі, вже  виконано близько 75% із запланованого обсягу робіт.

Просмотров: 394

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін