Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

"Укроборонпром" покладає відповідальність за долю Миколаївського суднобудівного заводу на МЕРТ

20 ноября 2017 11:52:06

В концерні пропонують тим чи ішним чином припинити утримання крейсера "Україна", бо це "гирі, які тягнуть підприємство вниз".


Майбутнє Миколаївського суднобудівного заводу та його працівників зараз знаходиться у руках чиновників Міністерства економічного розвитку  і торгівлі України як розпорядника Державного оборонного замовлення. Про це заявили в ДК "Укроборонпром".

Як зазначили у Концерні, треба якнайшвидше ухвалити чітке рішення: чи потрібен Україні ракетний крейсер "Україна", чи ні. Якщо потрібен – то включити в Державне оборонне замовлення на 2018 рік кошти на добудову судна. Якщо ж ні – продавати недобудову згідно з воєнною доктриною або передбачити в ДОЗ на 2018 рік гроші на подальше утримання судна у причальної стінки.

"Крейсер "Україна" – це гирі, які тягнуть підприємство вниз. Вже давно невизначеність його місця у структурі Військово-морських сил України, а також питання утримання та фінансування добудови не вирішуються. Завод не може розвиватися і рухатися вперед, накопичені чисельні борги. Перспективний і важливий для країни суднобудівний завод простоює через затягування рішення щодо крейсера. Потрібно негайно поставити крапку в цьому питанні та або позбавитися цього тягаря, або довести крейсер до 100% готовності та направити до ЗСУ, або профінансувати його подальше утримання", – наголосили в "Укроборонпромі".

У Концерні додали, що Міністерство оборони України зверталося до Кабінету міністрів і подавало пропозицію про демілітаризацію судна, але Уряд її не підтримав. Пропозиція "Укроборонпрому" щодо фінансування заводу також не отримала підтримки.
Як нагадали в Концерні, з лютого 2015 року держава припинила відшкодувати витрати підприємства на утримання крейсера. У результаті борги держави перед заводом і його працівниками  досягли 60 млн грн. Виплати цих коштів вистачило би на погашення всіх боргів із заробітної платні.

"Укроборонпром", у свою чергу, не може компенсувати зарплатні витрати заводу за рахунок інших підприємств через законодавчі обмеження. Адже згідно з законодавством України, кожне підприємство має бути рентабельним. Жоден завод, який входить до складу "Укроборонпрому", не отримує гроші з бюджету, а розраховує тільки на свою комерційну діяльність - зазначено в офіційному повідомленні концерну.

"Ще один шлях вирішення проблеми – це якісне планування і системне завантаження підприємства бюджетними замовленнями. Це дозволило б заводу вибратися з боргової ями і залучити кошти для погашення боргів перед його працівниками", – додали в концерні.

Нагадаємо, ракетний крейсер "Україна" було спущено на воду 27 років тому. Вже багато років його будівництво "заморожене" на стадії готовності на 95%. Миколаївський суднобудівний завод вже 3 рік самотужки виконує роботи з утримання крейсера, адже їх припинення призведе до руйнування його енергетичних вузлів, елементів обладнання, екологічного забруднення акваторії річок Буг та Інгул. Також в результаті руйнування та проведення консервації спеціальних виробів і його складових вартість крейсера у розмірі капітальних інвестицій впаде до вартості металобрухту.

Просмотров: 197

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
21 января 2018

В Одесі затримали директора крюінгового агентства, який вимагав хабарі за працевлаштування

19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

12 января 2018

АМПУ вирішив довірити охорону Одеського порту приватній структурі: охоронці готують акції протесту

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку