Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Вантажні тарифи "Укрзалізниці" можуть зрости на 15%

10 октября 2017 12:19:50

ПАТ "Укрзалізниця" може підвищити тарифи на вантажоперевезення на 15%.


Публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" може підвищити тарифи на вантажоперевезення на 15%.

Про це на нараді з учасниками транспортного ринку в Федерації роботодавців України, присвяченій питанню індексації тарифів на вантажні залізничні перевезення, повідомив директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев. За його словами, в процесі погодження зміни тарифів на залізничні вантажні перевезення учасники ринку обговорюють можливість їх індексації у 2017 році в розмірі 15 %.


При цьому індексація тарифів на вантажні залізничні перевезення, передбачена в консолідованому фінансовому плані ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік, дозволить товариству лише частково розв’язати найбільш гостру проблему перевізника – оновлення рухомого складу. Інші ресурси компанія отримуватиме від покращення внутрішньої ефективності та залучення додаткових коштів. 


Як розповіли в компанії, на сьогодні рухомий склад Укрзалізниці зношений більш як на 90 %, тож через кілька років закінчиться термін служби практично в більшості наявних у компанії вагонів та локомотивів. Для розв’язання проблеми в Укрзалізниці підготовлено програму оновлення рухомого складу до 2021 року, якою передбачено спрямувати 108 млрд грн в оновлення рухомого складу. Ця програма стала й основою розробленої стратегії ПАТ «Укрзалізниця».

За рахунок цих інвестицій та інвестицій в інфраструктуру Укрзалізниця зможе забезпечити перевезення вантажів та пасажирів, а також покращити показники операційної діяльності, які впливають на якість перевезень, у тому числі обіг вантажного вагона. «У стратегії ми закладали індексацію тарифів на рівні росту індексу цін виробників, і при цьому фактично лише 28 % потреб Укрзалізниці будуть покриватися за рахунок зміни тарифу. У нас немає жодної можливості за рахунок лише індексації тарифів відремонтувати та оновити рухомий склад повністю, бо він доведений до крайності. Доходів від індексації в 2017-2021 роках стане покрити лише 28% інвестицій . Решта – це буде наша внутрішня ефективність або це буде залучення ресурсів, якщо ринкова кон'юнктура дозволятиме беззбитково одержувати кредити в національній валюті», - наголосив Андрій Рязанцев.

ід час дискусії з вантажовласниками щодо розміру індексації тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на 2017 рік представники Укрзалізниці нагадали учасникам, що востаннє тарифи змінювалися у квітні 2016 року. Тож з того часу ціни на продукцію, яку споживає галузь, значно зросли. «У січні-серпні 2017 року, порівняно з відповідним періодом 2016 року, зростання вартості залізничних перевезень складає 107 %, а індекс цін зростання товарів промислової продукції відповідно до періоду попереднього року складає 130,8 %. Тобто ми маємо різницю в порівнянні цих двох показників у 23,8 %, і цей розрив потрібно хоча б зменшити, зокрема, шляхом зміни рівня тарифів. Чому ми купуємо той самий метал по ціні на 25-30% вище, ніж рік тому , а свої послуги не можемо навіть на 15 % проіндексувати», - наголосив Андрій Рязанцев.

Нагадаємо, 13 вересня 2017 року Кабінет Міністрів України затвердив консолідований фінансовий план ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік з розрахунку підвищення тарифу з 01.10.2017 на 22,5%. Навіть при підвищенні тарифів на 15% з листопада 2017 це підвищення складе лише 2,5 % у річному виразі. Наразі триває обговорення з учасниками транспортного ринку проекту відповідного наказу Міністерства інфраструктури України, яким буде затверджено та введено в дію тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом.

Просмотров: 96

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
09 октября 2017

Докерів Севастополя окупанти відправлять працювати вантажниками в супермаркети

05 октября 2017

В окупованій Керчі сподіваються створити порт-хаб

03 октября 2017

"Завмерлі" порти в окупованому Криму яхтсмени пропонують переобладнати в бази яхтових стоянок

30 сентября 2017

Керченська поромна переправа відновила роботу після чотирьох днів простою

Николаев
12 октября 2017

Капацина закликав керівництво АМПУ дозволити інвесторам орендувати причали морських портів

10 октября 2017

Госпсуд розірвав договір, за яким завод російського олігарха Дерипаски орендував у держави причали в Миколаєві

04 октября 2017

"Аскет-Шиппінг" приглядається до порту "Ольвія" в компанії данців

28 сентября 2017

У Миколаєві відбувся перший випуск моряків за стандартами НАТО

Одесса
04 октября 2017

Верф Одеського порту прийняла у ремонт чергове судно

02 октября 2017

"Комбікорм і стандарти НАТО". Курсант поскаржився в інтернеті на якість харчів - здійняв бурю в соцмережах і змусив командувача флоту перевірити їдальні (оновлено)

26 сентября 2017

НБУ програв суд Коломойському щодо зернового терміналу в Одеській області

26 сентября 2017

До Одеси прибули ще два бронекатери для Військово-Морських Сил України

Херсон
06 октября 2017

СБУ викрила на хабарі головного інспектора митного поста «Херсон-порт»

04 октября 2017

Херсонська "Паллада" спустила на воду новий композитний док

03 октября 2017

Херсонці планують по Дніпру поставляти в Білорусь соняшник і корма

22 августа 2017

АМПУ проведе днопоглиблення в порту Херсон