Погода в інших містах

НОВОСТИ

Версия для печати

Україна, Іран, Азербайджан, Грузія і Польща встановлять єдиний тариф на перевезення контейнерів

19 марта 2018 15:09:55

Маршрут перевезення пройде між іранським портом Бендер-Аббас в Перській затоці і польським перевантажувальний термінал в Славкуві


Залізничні компанії Ірану, Азербайджану, Грузії, України та Польщі домовилися встановити єдиний тариф на перевезення контейнерів між іранським портом Бендер-Аббас в Перській затоці і польським перевантажувальний термінал в Славкуві.

Відповідне рішення було прийнято за результатами засідання робочої групи Координаційного комітету з розвитку міжнародного транспортного коридору "Південь-Захід", яке проходило у Варшаві 13-14 березня, передає ЦТС.

Введення єдиного тарифу на шляху від Бендер-Аббаса до Славкув спростить доставку вантажів з Індії в Європу. Планується, що до Бендер-Аббаса вантажі будуть доставлятися морем, далі йтимуть по залізниці з залученням поромів в Чорному морі.

В Європі кінцевим пунктом коридору є станція Славкув, де розташований перевантажувальний термінал для перевалки вантажів з широкої колії вагонів на євровагонами. Оператором терміналу є польська ж / д компанія PKP LHS. "Ми шукаємо нові шляхи для розвитку і хочемо в повній мірі використовувати потенціал Євротермінал в Славкуві, який є самим далеким поглибленням на Захід ширококолійної лінії", - заявив керівник PKP LHS Збігнєв Трачіхлеб, виступаючи на засіданні робочої групи Координаційного комітету.

Також з/д компанії п'яти країн планують створити єдину інформаційну систему, яка стане платформою для спілкування між клієнтами, експедиторами та перевізниками. Терміни створення такої системи поки не оголошуються.

Нагадаємо, що протокол про створення транспортного коридору "Південь-Захід" було підписано 18 червня 2017 року Баку. Довжина всього коридору від Індії до Польщі становить 7654 кілометрів, а між Бендер-Аббас і Славкув - 5311 кілометрів. Цей шлях коротший на 1000 кілометрів іншого сухопутного коридору, який проходить через територію Росії. Також коридор "Південь-Захід" дозволяє доставляти вантажі з Ірану в Європу вдвічі швидше, ніж по морю - за 12-15 замість 30-40 днів. Перспективний вантажопотік оцінюється в 72 млн тонн на рік

Просмотров: 212

Автор: koval

Похожие новости

РУБРИКАЦИЯ

Крым
01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін