Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

12 января 2018

АМПУ вирішив довірити охорону Одеського порту приватній структурі: охоронці готують акції протесту

09 января 2018

В Одеському порту пришвартувався американський есмінець

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку

Нормативные документы

ВИМОГИ, яким повинен відповідати вантажний митний комплекс, автопорт, автотермінал

23 февраля 2010 13:40:06


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 лютого 2010 р. № 132

ВИМОГИ,
яким повинен відповідати вантажний
митний комплекс, автопорт, автотермінал

Організаційні вимоги

1. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала на момент відкриття та протягом його функціонування:

1) надає на безоплатній основі приміщення для роботи посадових осіб митного органу та інших державних контролюючих органів за принципом “єдиного офісу” і приміщення для складу митного органу;

2) забезпечує розміщення підприємств, що провадять декларування товарів і транспортних засобів (митних брокерів), та інших підприємств, що забезпечують функціонування вантажних митних комплексів, автопортів, автотерміналів;

3) забезпечує функціонування складу тимчасового зберігання відкритого типу;

4) забезпечує функціонування митного ліцензійного складу відкритого типу.

Технічні вимоги

2. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала на момент відкриття та протягом його функціонування забезпечує:

1) наявність і функціонування системи електронного обліку перепусток для транспортних засобів, що переміщуються територією вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала, та безперешкодний доступ до цієї системи посадових осіб митних органів;

2) наявність і функціонування контрольно-пропускної системи на в’їзді та виїзді з вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала, до якої входять шлагбауми, засоби автоматичного зчитування реєстраційних номерних знаків транспортних засобів та електронні ваги з функцією автоматичного внесення інформації про реєстраційний номер транспортного засобу та його загальну вагу до системи електронного обліку;

3)  наявність і функціонування контрольно-пропускної системи з метою унеможливлення несанкціонованого доступу сторонніх осіб на територію вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала;

4) наявність і функціонування системи відеоспостереження за всією територією вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала, в’їздом і виїздом з нього, фіксування такого відображення для ведення відповідного архіву та з метою унеможливлення несанкціонованого вилучення з території вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала товарів і транспортних засобів, що перебувають під митним контролем;

5) наявність каналів і засобів зв’язку для роботи посадових осіб митного органу та інших державних контролюючих органів;

6) наявність рампи, естакади, оглядового майданчика, оглядової кімнати, боксу для поглибленого огляду, вантажно-розвантажувальної техніки;

7) безперешкодний доступ посадових осіб митного органу до системи відеоспостереження;

8) проведення вантажно-розвантажувальних операцій на території вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала.

Технологічні вимоги

3. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала забезпечує необхідні умови для здійснення всіх форм контролю та проведення митного оформлення.

Вимоги до надання послуг

4. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала забезпечує безоплатний в’їзд на територію вантажного митного комплексу, автопорту, автотермінала та виїзд з цієї території транспортних засобів з товарами, що перебувають під митним контролем, та безоплатне їх перебування протягом трьох годин на зазначеній території.