Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
19 января 2018

В окупований Крим поставили генератори німецької МАN замість фінської Wärtsilä - ЗМІ

16 января 2018

Фінська Wärtsilä відмовилася постачати генератори кримській судноверфі «Залив» через санкції

12 января 2018

Російський корабель, "підбитий" судном з українським екіпажем, ремонтуватимуть в окупованому Севастополі

12 января 2018

Суднозавод «Море» в окупованому Криму перетворили на акціонерне товариство

Николаев
19 января 2018

Миколаївський порт в минулому році збільшив вантажообіг на 5%

18 января 2018

У Миколаєві будують плани як з'єднати «Евері» і «Бунге» 3-кілометровим олієпроводом

16 января 2018

Миколаївський порт віддав "прокладці" 380 мільйонний тендер на будівництво причалу - ЗМІ

16 января 2018

У Миколаєві оштрафували підприємство за порушення в проекті реконструкції критого складу в спецпорту «Ольвія»

Одесса
22 января 2018

В порту Одеси прикордонники затримали озброєних молодиків. Ті кажуть, що "загралися"

21 января 2018

В Одесі затримали директора крюінгового агентства, який вимагав хабарі за працевлаштування

19 января 2018

Одеський порт знизить прибуток удвічі через "прокладку" - ЗМІ

16 января 2018

Одеський МТП хочуть приєднати до АМПУ

Херсон
12 января 2018

Херсонський морпорт знову найняв киянина для захисту своїх інтересів в МІУ і заплатить йому 105,6 тисяч гривень

03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку

Нормативные документы

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо укладання договорів фрахтування суден та інших плавзасобів на певний час підприємствами морського і річкового транспорту, які належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України

26 ноября 2008 13:48:46


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Міністерства транспорту та зв'язку України

21.11.2008 № 1411

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

 щодо укладання договорів фрахтування суден та інших

плавзасобів на певний час підприємствами морського

і річкового транспорту, які належать до сфери управління

Міністерства транспорту та зв’язку України

 

1.           Загальні положення

 

1.1. Методичні рекомендації щодо укладання договорів фрахтування суден та інших плавзасобів на певний час підприємствами морського і річкового транспорту, які належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України (далі – Методичні рекомендації), розроблено відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України, Кодексу торговельного мореплавства та інших нормативно-правових актів.

 

1.2. Ці Методичні рекомендації розроблені з метою надання методичної допомоги підприємствам – власникам суден та інших плавзасобів (далі – судна), що належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, при укладанні договорів фрахтування суден та інших плавзасобів на певний час (далі – договори фрахтування) відповідно до існуючих міжнародних проформ договорів.

 

2. Розгляд матеріалів та надання висновків щодо укладання договорів фрахтування

 

2.1. Розгляд матеріалів та надання висновків щодо укладання договорів фрахтування підприємствами морського і річкового транспорту, які належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку України (далі – Підприємства), здійснюється структурними підрозділами Укрморрічфлоту та Мінтрансзв'язку відповідно до вимог чинного законодавства в такому порядку:

2.1.1. Матеріали Підприємств щодо укладання договорів фрахтування в установленому порядку реєструються у відділі кадрової та адміністративної роботи Укрморрічфлоту, розглядаються заступником Міністра - директором Державного департаменту морського і річкового транспорту та направляються на опрацювання до сектору з питань власності і форм господарювання фінансово-економічного відділу Укрморрічфлоту (далі – сектор власності).

2.1.2. Перелік документів, які надаються Підприємствами для розгляду та надання висновків щодо укладання договорів фрахтування, визначений у главі 3 цих Методичних рекомендацій.

У разі необхідності Підприємства надають до Укрморрічфлоту й інші документи.

2.1.3. Висновки щодо укладання Підприємствами договорів фрахтування готуються сектором власності.

2.1.4. У разі необхідності до розгляду матеріалів та підготовки висновків  залучаються інші структурні підрозділи Укрморрічфлоту.

2.1.5. Після опрацювання відповідних матеріалів висновки щодо укладання договорів фрахтування оформляються у вигляді листа та погоджуються з нормативно-правовим відділом, відділом з безпеки судноплавства, фінансово-економічним відділом, заступником директора Укрморрічфлоту згідно з розподілом обов’язків.

 2.1.6. Підготовлений Укрморрічфлотом проект листа разом з матеріалами щодо укладання договорів фрахтування погоджується з відділом структурних перетворень Управління державної власності Міністерства транспорту та зв'язку України.

2.1.7. У разі відсутності зауважень проект листа надається на підпис заступнику Міністра - директору Державного департаменту морського і річкового транспорту. В іншому випадку готується проект листа із зауваженнями та пропозиціями на адресу Підприємства за підписом заступника Міністра - директора Державного департаменту морського і річкового транспорту.

2.1.8. Загальний строк розгляду та підготовки висновків не повинен перевищувати двадцяти робочих днів з дня реєстрації матеріалів.

2.2. Розгляд матеріалів та надання висновків щодо укладання Підприємствами додаткових угод про внесення змін та доповнень до договорів фрахтування здійснюється відповідно до глави 2 цих Методичних рекомендацій.

 

3. Рекомендований перелік документів, які надаються для розгляду та надання висновків щодо укладання договорів фрахтування

 

3.1. Лист-звернення Підприємства – власника судна за підписом керівника або особи, що виконує його обов'язки.

3.2. Копія листа потенційного фрахтувальника на адресу Підприємства про намір укласти договір фрахтування з визначенням предмета та основних умов договору.

3.3. Проект договору фрахтування.

3.4. Копії установчих документів фрахтувальника, які зазначені у проекті договору фрахтування, коротка історична довідка про його діяльність.

3.5. Акт оцінки комісії Підприємства щодо технічного стану судна.

3.6. Копії класифікаційних документів судна.

3.7. Довідка про балансову вартість судна (первісна та залишкова) за підписом керівника Підприємства та головного бухгалтера.

3.8. Звіт про оцінку судна, проведену суб'єктом оціночної діяльності, та рецензія на звіт відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні».

3.9. Висновки науково-дослідних установ, що належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, стосовно визначеного Підприємством розміру фрахтової ставки.

3.10. Техніко-економічне обґрунтування доцільності укладання договору, яке повинно містити:

розрахунок ефективності роботи судна та напрями його використання до укладання договору (з початку останнього міжремонтного періоду), в тому числі доходи та витрати за статтями за звітними періодами;

інформацію про очікуваний фінансовий результат передачі судна та його вплив на фінансовий план Підприємства, а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті укладання договору фрахтування;

розрахунок фрахтової ставки.

3.11. Довідка про відсутність обтяжень чи обмежень стосовно суден, щодо яких пропонується укласти договори фрахтування.

3.12. Довідка про відсутність заборгованості фрахтувальника за попередніми договорами (якщо такі укладалися).

 

 

 

Заступник директора

Державного департаменту морського

і річкового транспорту                                                              С.В. Крижановський