Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
15 ноября 2017

В окупованому Криму похвалилися, що виловили на 20% більше хамси, якій загрожує зникнення

14 ноября 2017

Судновласник покинув судно з екіпажем біля берегів окупованого Криму- РПСМ

13 ноября 2017

Окупанти засудили екс-керівника Ялтинського порту до 4,5 років позбавлення волі

08 ноября 2017

Очільника управління ФАС РФ в окупованому Криму знайшли мертвим

Николаев
15 ноября 2017

Заводчани-мітингарі розблокували міст у Миколаєві, аге погрожують згодом перекрити вже обидва

15 ноября 2017

Миколаївська ОДА: погашення заборгованості суднобудівникам не в нашій компетенції

15 ноября 2017

Працівники суднобудівного заводу в Миколаєві перекрили Південнобузький міст

13 ноября 2017

ЄБРР розглядає можливість надання «Нібулону» $40 млн кредиту

Одесса
06 ноября 2017

АМКУ може оштрафувати «Євротермінал» на 10% річного доходу

31 октября 2017

Для морських піхотинців поблизу Одеси будують сучасне військове містечко

31 октября 2017

ОПЗ збільшив чистий збиток на 8%

30 октября 2017

Військова прокуратура розслідує події на території військової частини в Одесі

Херсон
03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку

06 октября 2017

СБУ викрила на хабарі головного інспектора митного поста «Херсон-порт»

Нормативные документы

Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними

02 апреля 2009 13:30:12


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

02.04.2009

 

від 5 березня 2009 р. N 279

Київ

 

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

 

1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2003 р. N 1989 "Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 52, ст. 2778; 2005 р., N 34, ст. 2080; 2007 р., N 43, ст. 1722; 2008 р., N 53, ст. 1768) зміни, що додаються.

 

2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування, крім абзацу четвертого підпункту 2 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 січня 2010 року.

 

Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 5 березня 2009 р. N 279

 

ЗМІНИ,

що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України

від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

1. У типовій технологічній схемі пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, затвердженій зазначеною постановою:

 

1) пункт 2 викласти у такій редакції:

 

"2. Терміни, що вживаються у цій типовій технологічній схемі, мають таке значення:

 

вільна практика - заходження судна закордонного плавання в порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль державних органів, що приймається на підставі відомостей, отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року;

 

каботаж - переміщення судна із закритим або відкритим кордоном між портами України в межах територіального моря і внутрішніх вод України. У разі слідування рекомендованим курсом судну з відкритим кордоном дозволяється тимчасовий вихід за межі територіального моря України;

 

судно з відкритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в Україну і пройшло прикордонний контроль;

 

судно із закритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в Україну і не пройшло прикордонний контроль, чи будь-яке судно з відкритим кордоном, яке пройшло прикордонний контроль на вибуття з України.

 

Інші терміни і поняття вживаються у значенні, наведеному в Митному кодексі України та інших нормативно-правових актах.";

 

2) доповнити пункт 10 абзацом такого змісту:

 

"вільна практика застосовується для суден-контейнеровозів та суден, що перевозять наливні вантажі. У разі відсутності заперечень з боку державних органів, уповноважених здійснювати контроль на державному кордоні, вільна практика може застосовуватися до інших типів суден.".

 

2. У Порядку здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженого зазначеною постановою:

 

1) пункт 2 після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"вільна практика - заходження судна закордонного плавання в порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль державних органів, що приймається на підставі відомостей, отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року;".

 

У зв'язку з цим абзаци третій - дванадцятий вважати відповідно абзацами четвертим - тринадцятим;

 

2) доповнити Порядок пунктами 181, 28 і 29 такого змісту:

 

"181. Навантаження та розвантаження суден закордонного плавання, а також проведення допоміжних операцій з товарами (кріплення, розкріплення, переміщення по судну) допускається без участі комісії при застосуванні для судна вільної практики.

 

У такому разі представник судновласника (морський агент) здійснює на судні пломбування кімнати для збереження зброї (сейфу), інших приміщень, в яких зберігаються підконтрольні товари (зокрема суднові запаси, лікарські засоби, валютні цінності).";

 

"28. Митне оформлення товарів, що переміщуються у контейнерах та оформлюються для вільного обігу, здійснюється поза територією пунктів пропуску для морського сполучення, що розташовані на території портів.

 

29. Митний контроль товарів, що переміщуються у контейнерах, здійснюється в зонах митного контролю вантажних митних комплексів, терміналів тощо.

 

В окремих випадках за погодженням з органами охорони державного кордону та митними органами територія таких зон митного контролю може бути включена до території відповідних пунктів пропуску для морського, річкового та поромного сполучення.".