Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
21 июня 2018

Суд РФ відхилив скаргу Siemens у справі про турбінах для окупованого росіянами Криму

01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін

Нормативные документы

Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними

02 апреля 2009 13:30:12


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

02.04.2009

 

від 5 березня 2009 р. N 279

Київ

 

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

 

1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2003 р. N 1989 "Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 52, ст. 2778; 2005 р., N 34, ст. 2080; 2007 р., N 43, ст. 1722; 2008 р., N 53, ст. 1768) зміни, що додаються.

 

2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування, крім абзацу четвертого підпункту 2 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 січня 2010 року.

 

Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 5 березня 2009 р. N 279

 

ЗМІНИ,

що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України

від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

1. У типовій технологічній схемі пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, затвердженій зазначеною постановою:

 

1) пункт 2 викласти у такій редакції:

 

"2. Терміни, що вживаються у цій типовій технологічній схемі, мають таке значення:

 

вільна практика - заходження судна закордонного плавання в порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль державних органів, що приймається на підставі відомостей, отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року;

 

каботаж - переміщення судна із закритим або відкритим кордоном між портами України в межах територіального моря і внутрішніх вод України. У разі слідування рекомендованим курсом судну з відкритим кордоном дозволяється тимчасовий вихід за межі територіального моря України;

 

судно з відкритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в Україну і пройшло прикордонний контроль;

 

судно із закритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в Україну і не пройшло прикордонний контроль, чи будь-яке судно з відкритим кордоном, яке пройшло прикордонний контроль на вибуття з України.

 

Інші терміни і поняття вживаються у значенні, наведеному в Митному кодексі України та інших нормативно-правових актах.";

 

2) доповнити пункт 10 абзацом такого змісту:

 

"вільна практика застосовується для суден-контейнеровозів та суден, що перевозять наливні вантажі. У разі відсутності заперечень з боку державних органів, уповноважених здійснювати контроль на державному кордоні, вільна практика може застосовуватися до інших типів суден.".

 

2. У Порядку здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженого зазначеною постановою:

 

1) пункт 2 після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"вільна практика - заходження судна закордонного плавання в порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль державних органів, що приймається на підставі відомостей, отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року;".

 

У зв'язку з цим абзаци третій - дванадцятий вважати відповідно абзацами четвертим - тринадцятим;

 

2) доповнити Порядок пунктами 181, 28 і 29 такого змісту:

 

"181. Навантаження та розвантаження суден закордонного плавання, а також проведення допоміжних операцій з товарами (кріплення, розкріплення, переміщення по судну) допускається без участі комісії при застосуванні для судна вільної практики.

 

У такому разі представник судновласника (морський агент) здійснює на судні пломбування кімнати для збереження зброї (сейфу), інших приміщень, в яких зберігаються підконтрольні товари (зокрема суднові запаси, лікарські засоби, валютні цінності).";

 

"28. Митне оформлення товарів, що переміщуються у контейнерах та оформлюються для вільного обігу, здійснюється поза територією пунктів пропуску для морського сполучення, що розташовані на території портів.

 

29. Митний контроль товарів, що переміщуються у контейнерах, здійснюється в зонах митного контролю вантажних митних комплексів, терміналів тощо.

 

В окремих випадках за погодженням з органами охорони державного кордону та митними органами територія таких зон митного контролю може бути включена до території відповідних пунктів пропуску для морського, річкового та поромного сполучення.".