Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
01 июня 2018

ФСБ продовжує затримувати судна, що йдуть з українських портів,а влада мовчить - експерт

22 мая 2018

Держагентство рибного господарства України передало Росії кримські квоти на вилов риби - активісти

22 мая 2018

ФАС окупантів оштрафувала "Кримські порти майже на 800 тисяч рублів

16 мая 2018

Окупанти в Криму порушили справу проти капітана українського риболовецького судна

Николаев
06 июня 2018

Держприкордонслужба та капітан російського судна, що стоїть в Миколаєві, заперечують заходи в окупований Крим

05 июня 2018

В акваторії Миколаївського порту кілька днів стоїть російське судно

01 июня 2018

"Нібулон" ввів в експлуатацію новий елеваторний комплекс у Миколаєві

25 мая 2018

У держбюджеті не знайшлося коштів на будівництво корвета в Миколаєві

Одесса
01 июня 2018

Одеська ОДА хоче створити ВЕЗ в порту Рені

01 июня 2018

В порту Одеси працюватиме власна диспетчерська залізнична компанія

18 мая 2018

Відновлюється будівництво терміналу на Карантинному молу Одеського порту

04 мая 2018

АМПУ проведе днопоглиблення в Одеському порту

Херсон
20 марта 2018

Укладено договір на проведення днопоглиблення в порту Херсон

01 марта 2018

Херсонський порт віддасть в оренду "приватникам" оздоровчий табір "Фрегат"

29 января 2018

Херсонський порт оголосив льодову кампанію

24 января 2018

Херсонський порт очолив Олександр Сухін

Нормативные документы

Проект закону Про внесення змін до Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність"

15 сентября 2009 15:33:47


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність"

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до статті 4 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 52, ст. 562) доповнивши її частинами 4 - 6 наступного змісту:

Експедитор повинен створити гарантійний фонд у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з метою забезпечення виконання своїх зобов’язань.

Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів встановлюється Кабінетом Міністрів України спільно з Національним банком України.

Експедиторські послуги не можуть надаватись суб’єктами господарювання які не створили гарантійного фонду та посадові особи яких мають непогашену судимість за злочини проти власності, службові чи господарські злочини.

II. Прикінцеві положення

Зміни, передбачені цим Законом, набирають чинності через три місяці з дня його опублікування.

Кабінету Міністрів України, Національному банку України протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону розробити Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів.

Президент України

В. ЮЩЕНКО

Пояснювальна записка

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» розроблено Держкомпідприємництвом на підставі численних звернень суб‘єктів господарювання, які здійснюють діяльність у галузі вантажних автоперевезень та з метою комплексного забезпечення вирішення питання гарантування виконання зобов‘язань експедиторів під час надання транспортно-експедиторських послуг та послуг з перевезення вантажів.

Необхідність внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» викликана тим, що як свідчать численні звернення перевізників, мають місце випадки, коли експедиторські компанії, використовуючи кризове фінансово-економічне становище перевізників та критичне зниження обсягів замовлень на перевезення залишають собі у якості оплати більш ніж 50 відсотків коштів, спрямованих замовником на перевезення вантажу, а частина експедиторських компаній взагалі не виконують обов‘язку щодо сплати перевізникам за надані послуги з перевезення вантажів.

Так, згідно запропонованих змін, експедитор буде повністю відповідати перед замовником послуг та автомобільним перевізником за перевезення та сплату усіх домовлених сум. Зазначене стає можливим завдяки наявності мінімального розміру банківського рахунку у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що на сьогоднішній день становить 102 тисячі гривень. Ця сума виконуватиме роль стабілізаційного фонду, з якого можливе витрачання коштів тільки на погашення заборгованості перед замовником послуг та автомобільним перевізником.

2. Цілі і завдання прийняття акта

Ціллю проекту є запровадження на загальнодержавному рівні механізму гарантування виконання зобов‘язань суб’єктами господарювання, які надають транспортно-експедиторські послуги.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта

Проектом запропоновано внесення відповідних змін до статті 4 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» якими передбачається встановлення обов‘язку транспортно-експедиторських компаній по створенню гарантійного фонду у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з метою забезпечення виконання своїх зобов’язань.

Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів відповідно до проекту має бути визначений Кабінетом Міністрів України спільно з Національним банком України протягом двох місяців з дня набуття чинності законопроектом.

В свою чергу, суб‘єкти господарювання – транспортно-експедиторські компанії матимуть три місяці на фінансову підготовку до реалізації запроваджених норм.

Також проектом передбачено запровадити норму, згідно з якою експедиторські послуги не можуть надаватись суб’єктами господарювання які не створили гарантійного фонду та посадові особи яких мають непогашену судимість за злочини проти власності, службові чи господарські злочини.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

На сьогоднішній день, крім акту, який підлягає внесенню змін відповідно до цього проекту, у даній сфері суспільних відносин діють:

- Господарський кодекс України;

- Цивільний кодекс України;

- Закон України від 05.04.2001 № 2344-III «Про автомобільний транспорт»;

- Закон України від 10.11.1994 № 232/94-ВР "Про транспорт";

- Закон України від 30.06.1993 № 3353-XII "Про дорожній рух".

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту акта не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта

Прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» узгодить між собою інтереси всіх ланок залучених до замовлення, організації та безпосереднього виконання перевезень вантажів за рахунок механізму гарантування виконання зобов‘язань експедиторів під час надання транспортно-експедиторських послуг та послуг з перевезення вантажів, що дозволить вирішити існуючий конфлікт інтересів між суб‘єктами цього ринку.

Голова О. Кужель