Погода в інших містах

РУБРИКАЦИЯ

Крым
15 ноября 2017

В окупованому Криму похвалилися, що виловили на 20% більше хамси, якій загрожує зникнення

14 ноября 2017

Судновласник покинув судно з екіпажем біля берегів окупованого Криму- РПСМ

13 ноября 2017

Окупанти засудили екс-керівника Ялтинського порту до 4,5 років позбавлення волі

08 ноября 2017

Очільника управління ФАС РФ в окупованому Криму знайшли мертвим

Николаев
15 ноября 2017

Заводчани-мітингарі розблокували міст у Миколаєві, аге погрожують згодом перекрити вже обидва

15 ноября 2017

Миколаївська ОДА: погашення заборгованості суднобудівникам не в нашій компетенції

15 ноября 2017

Працівники суднобудівного заводу в Миколаєві перекрили Південнобузький міст

13 ноября 2017

ЄБРР розглядає можливість надання «Нібулону» $40 млн кредиту

Одесса
06 ноября 2017

АМКУ може оштрафувати «Євротермінал» на 10% річного доходу

31 октября 2017

Для морських піхотинців поблизу Одеси будують сучасне військове містечко

31 октября 2017

ОПЗ збільшив чистий збиток на 8%

30 октября 2017

Військова прокуратура розслідує події на території військової частини в Одесі

Херсон
03 ноября 2017

"Паллада" урочисто передала новозбудований плавучий док замовнику

24 октября 2017

Єгиптянину заборонили в'їзд до України через незаконне відвідування Криму

23 октября 2017

Херсонська "Паллада" успішно завершила випробування композитного доку

06 октября 2017

СБУ викрила на хабарі головного інспектора митного поста «Херсон-порт»

Нормативные документы

Проект закону Про внесення змін до Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність"

15 сентября 2009 15:33:47


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність"

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до статті 4 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 52, ст. 562) доповнивши її частинами 4 - 6 наступного змісту:

Експедитор повинен створити гарантійний фонд у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з метою забезпечення виконання своїх зобов’язань.

Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів встановлюється Кабінетом Міністрів України спільно з Національним банком України.

Експедиторські послуги не можуть надаватись суб’єктами господарювання які не створили гарантійного фонду та посадові особи яких мають непогашену судимість за злочини проти власності, службові чи господарські злочини.

II. Прикінцеві положення

Зміни, передбачені цим Законом, набирають чинності через три місяці з дня його опублікування.

Кабінету Міністрів України, Національному банку України протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону розробити Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів.

Президент України

В. ЮЩЕНКО

Пояснювальна записка

до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» розроблено Держкомпідприємництвом на підставі численних звернень суб‘єктів господарювання, які здійснюють діяльність у галузі вантажних автоперевезень та з метою комплексного забезпечення вирішення питання гарантування виконання зобов‘язань експедиторів під час надання транспортно-експедиторських послуг та послуг з перевезення вантажів.

Необхідність внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» викликана тим, що як свідчать численні звернення перевізників, мають місце випадки, коли експедиторські компанії, використовуючи кризове фінансово-економічне становище перевізників та критичне зниження обсягів замовлень на перевезення залишають собі у якості оплати більш ніж 50 відсотків коштів, спрямованих замовником на перевезення вантажу, а частина експедиторських компаній взагалі не виконують обов‘язку щодо сплати перевізникам за надані послуги з перевезення вантажів.

Так, згідно запропонованих змін, експедитор буде повністю відповідати перед замовником послуг та автомобільним перевізником за перевезення та сплату усіх домовлених сум. Зазначене стає можливим завдяки наявності мінімального розміру банківського рахунку у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що на сьогоднішній день становить 102 тисячі гривень. Ця сума виконуватиме роль стабілізаційного фонду, з якого можливе витрачання коштів тільки на погашення заборгованості перед замовником послуг та автомобільним перевізником.

2. Цілі і завдання прийняття акта

Ціллю проекту є запровадження на загальнодержавному рівні механізму гарантування виконання зобов‘язань суб’єктами господарювання, які надають транспортно-експедиторські послуги.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта

Проектом запропоновано внесення відповідних змін до статті 4 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» якими передбачається встановлення обов‘язку транспортно-експедиторських компаній по створенню гарантійного фонду у розмірі не менше шести тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з метою забезпечення виконання своїх зобов’язань.

Порядок формування та використання коштів гарантійного фонду експедиторів відповідно до проекту має бути визначений Кабінетом Міністрів України спільно з Національним банком України протягом двох місяців з дня набуття чинності законопроектом.

В свою чергу, суб‘єкти господарювання – транспортно-експедиторські компанії матимуть три місяці на фінансову підготовку до реалізації запроваджених норм.

Також проектом передбачено запровадити норму, згідно з якою експедиторські послуги не можуть надаватись суб’єктами господарювання які не створили гарантійного фонду та посадові особи яких мають непогашену судимість за злочини проти власності, службові чи господарські злочини.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

На сьогоднішній день, крім акту, який підлягає внесенню змін відповідно до цього проекту, у даній сфері суспільних відносин діють:

- Господарський кодекс України;

- Цивільний кодекс України;

- Закон України від 05.04.2001 № 2344-III «Про автомобільний транспорт»;

- Закон України від 10.11.1994 № 232/94-ВР "Про транспорт";

- Закон України від 30.06.1993 № 3353-XII "Про дорожній рух".

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту акта не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта

Прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» узгодить між собою інтереси всіх ланок залучених до замовлення, організації та безпосереднього виконання перевезень вантажів за рахунок механізму гарантування виконання зобов‘язань експедиторів під час надання транспортно-експедиторських послуг та послуг з перевезення вантажів, що дозволить вирішити існуючий конфлікт інтересів між суб‘єктами цього ринку.

Голова О. Кужель